22 Augusti 2006

Har hunnit göra lite kort och askar sedan sist, men har inte haft tid att ladda upp dem innan. Här är en ask jag gjorde i somras:

Ask

Det pilligaste var att klä insidan så det blev snyggt, men det gick till slut. Stämpeln är en ab mina favoriter från Magnolia.

Jag har också gjort ett par kort med fler Magnoliastämplar:

Kort Magnolia3Kort Magnolia2
Kort Magnolia


Poppes stämplar har en korttävling med hösttema där man ska använda deras stämplar som de säljer. Den enda stämpeln jag har därifrån är en Spira-stämpel och så här blev mitt bidrag:

Poppes hösttävling


Det är lite konstig kvalitet på kortet, vet ej varför...? Jag har använt mig av Cs, Mönstrat papper, Spirastämplar som är akvarellmålade, lönnlövsstansar, brads och lite enklare doodling. Gillar verkligen dessa färger!


Jag har också gjort ett hÄnglar-kort med kossan på:


hÄnglar kossa




Igår kväll gjorde jag en förvaring till mina långa pappersspillsbitar. Den blev så här:

Papperspillsförvaring

Om lite drygt en vecka börjar skolan igen, sista terminen på lärarutbildningen! Helgen 2-3 september ska jag på stämpel- och scrapmässa i Göteborg. Ser fram emot den...


Kommentarer
Postat av: Kattis

Jättefina saker!!! Ha en bra dag!

Postat av: Kattis

Jättefina saker!!! Ha en bra dag!

2006-08-22 @ 11:08:00
URL: http://www.kattisv.blogg.se
Postat av: Kattis

Jättefina saker!!! Ha en bra dag!

2006-08-22 @ 11:08:01
URL: http://www.kattisv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback