Snart en vecka till jul!!!

Herre jösses vad tiden går! Jag har gjort lite kort och julklappar den här veckan, och skrivit på uppsatsen...

En pepparkaksburk blev det också:
100496-78


Det här ska bli en julklapp till min brors barn, med ett hemmagjort halsband i...
100496-75


Ett kort med en lucia från hÄnglar & stÄnglar:
100496-77


Ett kort till decembers skiss hos Kickis Pyssel (förra månaden vann jag ju, så det lär det väl
inte bli igen...;-)
100496-76


Dessutom har jag gjort tre satser med knäck och "smeten" till chilitryffel (visst låter det gott?) som jag ska göra klart i morgon efter sonens lussefirande på Öppna förskolan... Dammsuga, torka golven, plocka undan tänkte jag också hinna i morgon. Och baka lussebullar...MED saffran (det är bara jag som tycker om saffran så då gör jag egna...;-)

Jag har gjort lite julklappar till mamma och pappa också, men de bilderna läggs upp EFTER jul... En receptburk (MM:s magnetalfabet) har jag gjort till min bror. Det är kaffedrinksrecept i den (bild kommer under helgen...) Och så har jag gjort ett halsband i rött till min kompis Saras syster, hoppas hon blir glad...
Vadå, ska man sova nångång också??? ;-)

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vad produktiv du är! Du visar oss jättefina saker, som jag inspireras av, TACK för det!
Kram Åsa

Postat av: Theresia

Åååå vad mycket fint du har på din sida...
Jag håller med dig om det här med sovandet, det är väl lite överdrivet jag menar det är ju på natten den bästa tiden är att pyssla på hihihi....

2006-12-16 @ 10:38:54
URL: http://theresias.blogg.set
Postat av: Mikaela

Vad mycket snyggt du har gjort!

2006-12-18 @ 17:40:35
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/
Postat av: sannaf

Vad fina saker du har gjort!!!

2006-12-18 @ 18:44:53
URL: http://sannaf.blogspot.som
Postat av: Karolina

Wow, vilka fina askar, kort, mm, du har skapat! Får man lov att nämna dig på min blogg? Kanske visa en bild på ett alster oxå?

2007-01-07 @ 17:49:29
URL: http://fridakarolina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback