26 oktober 2006

JULIGEN

Ytterligare ett DT-jobb för hÄnglar & stÄnglar för julkollektionen "Juligen" som dimper ner i brevlådorna hos de som har beställt idag....

De är lite dystra i färgen på fotona, men i verkligheten är de mycket mer färgsprakande!!! Förstår mig inte riktigt på min kamera...???

Du är min pepparkakaGod jul5God jul4God jul3God jul2God jul

Jag fick stämplarna i måndags så det var lite bråttom att få klart sex kort tills idag...


30-årspresenten...
Min sambo fyllde 30 år igår och på natten kom hans kompisar med en present till honom: ett får!!!!
Nu ska han skaffa två tackor till den stackaren så han slipper vara ensam, med förhoppning om små lamm till våren/sommaren...

Vi döpte honom till Gert...;-) efter en av dem vi fick honom av! Andra namnalternativ hade varit Bäängt och Bäärtil...

Kommentarer
Postat av: Brit Auestad Vold

Kjempefine kort! Du har en fantastisk fin stil og kreativitet. Elsker også stemplene.
Jeg skulle så gjerne også hatt noen hängler och stänglar stempel. Jeg har sendt mail med forespørsel men får ikke svar, det er så leitt.

2006-10-28 @ 10:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback