Det kom ett brev...

...i brevlådan för någon dag sedan, innehållandes en hög med hÄnglar-stämplar från Marie. Tusen tack! Jag satte genast igång att montera, stämpla och färglägga och i går kväll blev dessa kort klara:

100496-102

100496-103

100496-104

Det känns i alla fall lite vårlikt och jag hoppas snön snart försvinner för nu vill jag ha VÅR!!! Jag körde fast med bilen häromdagen, men med hjälp från hjälpsamma grannar drogs jag loss av en traktor.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag har fått jobb!!!

Sen har jag en till glad nyhet att berätta. Samma dag som jag körde fast med bilen (snöovädersdagen) var jag på anställningsintervju, eller två stycken om man ska vara noga. Den första var ett vikariat fram till juli. Tyvärr drog intervjun och visning av förskolan ut på tiden, så jag blev nästan en timme sen till nästa intervju!!! Det var en nystartad avdelning med start den 9:e mars. Nya, fräscha lokaler, nya möbler...ni fattar! De ringde dagen efter och meddelade att jag fått jobbet!! Mina inriktningar som jag gått passade perfekt för denna förskola. Snacka om att jag stutsat runt på rosa moln de senaste dagarna....


Nu laddar jag inför mässan nästa helg och cybercropen då Sara kommer hit för att pyssla. Jag håller på och gör en liten bok med alla mina hÄnglastämplar samlade. Jag har också ett album på gång till svärföräldrarna om våran gemensamma resa till Gran Canaria i januari. Det tar mer tid än vad man tror! Har lite halsband jag ska fixa också. Helgen fullbokad med andra ord....;-)



Kommentarer
Postat av: Sanna F

Väldigt fina kort! Du har verkligen fått till fina färger!!!!!

Grattis till jobbet!!!!

Postat av: kaad4802

WOW vilka snygga kort, du är otroligt duktig på att färglägga. Det ser inte ut som distresser, använder du någonting annat?

Grattis till det nya jobbet =)

2007-02-24 @ 13:58:59
URL: http://kaad4802.blogspot.com/
Postat av: Tjolahopp71

Kanonfina kort!! Fina färger.

2007-02-24 @ 14:11:47
Postat av: åsa

Urfina kort!
Grattis till jobbet med

2007-02-24 @ 14:56:14
Postat av: Ann-Margrete

Snyggt jobbat! Och stort Grattis till jobbet från oss här som också längtar efter våren (och påsken)

2007-02-24 @ 16:28:05
Postat av: SusanneSj

GRATTIS till jobbet!

Jättefina kort som du gjort!

2007-02-24 @ 18:59:04
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Grattis till nya jobbet, förstår att det var kul att få va med och starta upp en ny avdelning!
Fina kort också, du gör så mkt fint!

2007-02-25 @ 16:49:34
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Cilla/Cessan

Jättehärliga kort! Du menar inte att du sitter på ett CK handprint med skuggor... jag är avis;)
Ett stort grattis till jobbet!

2007-02-25 @ 20:51:24
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Jättefina och inspirerande kort!! Va snyggt du färglägger!!
Grattis till jobbet!!! Man kan sväva på moln länge av en sån nyhet! =D

2007-02-26 @ 09:06:35
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Liselotte

Grattis till jobbet!
Du gör kanonfina kort!!

2007-02-26 @ 15:00:57
Postat av: carina

FINA kort gör du......alltid
TACK för titten
Carina

2007-03-01 @ 21:09:48
Postat av: carina

FINA kort gör du......alltid
TACK för titten
Carina

2007-03-01 @ 21:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback