Lite nya kort...

Idag är det Sveriges Nationaldag och vi har haft ett strålande väder! Jag har varit ledig och har hunnit göra några kort  (jag har jagat får också, de busarna har smitit ut flera gånger idag...)

Först ett kort med en "bug". Jag har köpt ett Studio Classic, vilket jag är MYCKET nöjd med!

image156


Sedan några äldre hÄnglar-stämplar:

image160

image157

image158

image159


Ett studentkort:

image161


...och slutligen ett kort med en Penny Black-stämpel (jo, jag har några andra motivstämplar också...;-)

image162


---------------------------------------------------------------------------------------

Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här...

---------------------------------------------------------------------------------------


Kramiz Heffaklumpen/Anna

Kommentarer
Postat av: Anita Hagen

FANTASTISKE kort. Du er utrolig dyktig på flotte og smakfulle detaljer, og du fargelegger så vanvittig fint. Du har liksom en helt egen unike flotte måte å fargelegge på. Man kan virkelig se at kortene kommer fra deg, herlig! Og du verden så produktiv du er, WOW, jeg er IMPONERT!
Klem Anita

Postat av: lenislenis

Wow!! Jag är impad. Både av att du hunnit göra så många kort på en dag och du är otroligt duktig på att färglägga så att det inte ser färglagt ut om du förstår vad jag menar... Det ser ut somom färgen "bara finns där" naturligt...

2007-06-07 @ 01:53:27
Postat av: Åsa

Åhh, jag är såå imponerad av dina kort. Du är så fantasktiskt duktig på att färglägga motiven!

2007-06-07 @ 08:25:40
URL: http://asaspysselrum.blogspot.com/
Postat av: Ann-Margrete

Som vanligt fint färglagt och bra komposition på korten! Katten i bikostym är för härlig, en sån skulle kanske Findus ha när han springer bland våra bin!

2007-06-07 @ 15:50:47
Postat av: Gunilla/nilla

Det var en massa fina kort du har hunnit med. Vad du är kreativ PLUS att du har jagat får!!! Tittar ofta in på din sida här är alltid ngt fint att se. Tack för all inspiration!!!
Målar du med distresser?

2007-06-07 @ 20:47:46
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Marie K (majje)

Jättefina kort! Mycket inspirerande. Jag undrar också vad du målar med. Ser så naturligt ut.

2007-07-02 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback