Helgens scrapmara

Scrapaddicted har haft scrapmara denna helg och jag tänkte visa vad jag gjort där. Det var jättefina skisser och utmaningar att jobba med.

Först det som ligger mig varmast om hjärtat just nu. DOPINBJUDNINGSKORT!!! GAAHHH! Vilken tur att jag hittade den annonsutmaningen, allt föll på plats! Så här kommer troligen inbjudningskorten se ut, fast med ett papper från Maja design istället för det prickiga. Vilket band det blir vet jag inte heller, jag ska köpa Bazzillpapper som passar så fort jag får mina papper (beställda ikväll) och då tittar jag över valet av band också. Ev. ett organzaband i guld.




En liten humla i färgerna orange, vit och turkos (och lite Njutångersgrön)



...Öppnas där rosetten är:




Ett monokromatiskt (heter det så??) kort i ROOOOOSA:



Ett kort efter en skiss:



Kort efter en skiss:



Och en till skiss:



Och så utmaningen/ppmaningen att  "Go Wild" och altra något i hemmet. Jag fixade nubben till midsommar...

Före Totalmakeover-bild:



Efter Totalmakeover by Heffaklumpen:


Stentrollet har Sander 4,5 år gjort.







Kramiz Anna/Heffaklumpen

Kommentarer
Postat av: Sara Frölander

Wow, vad produktiv du varit.Lilla J hand är underbar. Flaskan är jättetuff.Hoppas ni får en bra vecka. Kram

2008-06-08 @ 21:09:39
Postat av: Lena Löfgren

Åhh så fina kort du har gjort. Idén på flaskan var kul. Ska prova det nån gång.

KRAMIZAR

Postat av: Elisabet

Hej Här har man scrappat mycket ser jag. Många fina kort och flaskan blev jättefin.

2008-06-09 @ 20:07:12
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Number nine on Melon Lane

Jättefina kort och den scrappade flaskan var verkligen en höjdare:)

2008-06-09 @ 21:29:30
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejsan!

Ville bara tacka för inspirationen som du ger, har testat att göra en ny "etikett" till flaskan. Vilken underbar idé!!!

Madde

2008-06-12 @ 11:13:19
Postat av: Lenalandis

Vad många fina kort! Etiketten till nubbeflaskan ska jag nog lifta om det är ok?

2008-06-16 @ 22:36:12
URL: http://lenalandis.blogg.se/
Postat av: Eli Kristin

Så nydelige kort du lager, utrolig flotte detaljer og gjennomførte. Har nettopp startet å lære meg distress, ikke så enkelt nei, hi-hi :) Kjempegod idè med den flasken også, kanskje den kan brukes en gang... ! :)



God helg til dere!

2008-06-22 @ 00:48:36
URL: http://skorpion71.blogspot.com
Postat av: Marie/Bat3

Jag vill ge dig denna utmärkelse (finns att hämta på min blogg) för den inspiration som du berikar oss andra med!

2008-07-10 @ 04:30:43
URL: http://bat3.nu/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback