Vinnarna är...

Nu ska vi se om det funkar att skicka iväg detta inlägg! Jag, eller snarare min lille medhjälpare Sander 4,5 år drog två lotter eftersom det var så många som ville vinna. Lotterna föll på:

lenislenis

Wow! Grattis till alla besökare!
Jag skulle vilja vinna kortet med bugen. Det är så enkelt o stilrent tycker jag.



Carolina

Du gör verkligen helt underbara kort!

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha "tack-kortet" i det här inlägget, tycker det var så otroligt vackert, enkelt men ändå så otroligt fint - och rosa är ju favoritfärg här hemma också! :)


Stort grattis! Och tack till alla andra som lämnat kommentarer!
Maila mig era adresser på
[email protected] så skickar jag korten till er! Meddela om ni vill ha dem oskrivna eller med en liten hälsning i...!

Kramiz Anna/Heffaklumpen


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Grattis till vinnarna!

Postat av: Tomasvilde

Interesting. No more comment :)

2008-10-17 @ 08:13:45
URL: http://tomasvilde.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback