Vinnaren dragen!!!

Hoppas ni har haft en trevlig påsk, vi har haft ett underbart väder och mina föräldrar är på besök denna vecka. Jag har med hjälp av Sander dragit en vinnare av min bloggcandy och det blev.....................................................................................

Postat av: Ulrika

Du har så stor bredd på din scrapping att den är svår att beskriva, men vintage möter freestyle skulle jag kunna säga. :)
Jag har länkat i min blogg:
http://lofoto.blogspot.com/2009/03/bloggcandy.html

2009-03-29 @ 11:58:08
URL: http://lofoto.blogspot.com/

Stort grattis till dig!!! Maila mig din adress på [email protected] så kommer vinsten på posten!!!

Tack till alla andra som deltagit, det är kul att se vilka som kikar in här på bloggen... Det var också roligt med bloggcandy så det kan nog bli fler framöver....

Kramiz Anna/Heffaklumpen


Kommentarer
Postat av: ulrika

Jipiie! Jag vann, jag vann! Tusen tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback