Födelsedagskort

Jag har pysslat ite även om det inte syns i bloggen... Här är ett födelsedagskort till en 2-årig pojke:





Skrev adressen med DYMO och satte fast lite snett på kuvertet, ganska coolt faktiskt!!
Motivstämpel från
hÄnglar & stänglar, stämplat bakgrundspappret med stämpel från Panduro (tror jag) och grattisstämpeln kommer från Forma Hantverk. Ramen kommer från Kristine. Blomman är bla. en retroflower som jag stansade ur ett tidningspapper - enkelt och billigt!

Kramiz Anna/Heffaklumpen

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket fint kort!!! Jag gillar färgtonen, den ger ett så lungt intryck.

Postat av: Milla

Superfint kort! Så läckert att stansa ut blomman i tidningspapper!

2009-02-12 @ 12:47:11
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Annbe

Jättefint kort! Gillar ditt färgval.

2009-02-12 @ 20:09:43
Postat av: Åsa/asamia

Å vilka fina kort du gör! Det här är helt i min smak, synd att det inte är jag som fyller ;0)

Hoppas du får en skön helg och en kanonbra alla ♥ dag!

2009-02-14 @ 10:38:31
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback