Fotoblogg

Nu inför det nya året har jag bestämt mig för att fotografera och dokumentera mer. Inte bara foton på barnen utan lite mer "allmänt". Jag fick inspirationen från en tråd på Scrappiz, där det var en utmaning som gick ut på att fotografera (minst) ett kort om dagen och ex. lägga upp på en blogg, eller scrappa varje vecka eller hur man nu vill göra med sina foton. Jag tänkte lägga upp mina foton på en fotoblogg, och tänkte samtidigt passa på att utforska Photoshop för att lära mig det från grunden. Ett perfekt tillfälle med andra ord...

Bloggen är redan igång, kika in här. Länk finns också här bredvid...

Där kommer det att finnas:
1. 2009 - Året i bilder: Ett foto varje dag
2. Varje månad på gården: Hur livet på en lantgård ter sig under ett år
3. Andra foton jag tagit: För att de är vackra och för att träna på bildredigering

Låter det intressant?? Titta då in med jämna mellanrum och glöm inte lämna konstruktiv kritik!


Kramiz Anna/Heffaklumpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback