Inköp från MÄSSAN...

Här kommer bilder på mina inköp under mässan i helgen:

Cardstock...minst 2 av varje färg av nästan alla.


Mönstrat...


Från Forma Hantverk. De nya stämplarna och papprena var på väg hem till mig så det behövde jag inte köpa på mässan. Älskar de prickiga papprena!!! Paketvovve och fjäril införskaffades, och KÄRLEKSBAKGRUND den glömde jag visst fota!!!


Lite blandade dekorationer, har säkert glömt nåt för påsarna revs upp på en gåmg jag kom hem...;-)

Kul att träffa Angela på Forma Hantverk, jag har träffat dem innan men inte sedan jag blev DT. Träffade också den alltid lika sprudlande Petra (Petraso) men sen kände jag igen flera, men kunde inte riktigt placera dem...

Till helgen ska jag på scrapträff i Lindome, ser verkligen fram emot det!!!

Kramiz Anna/Heffaklumpen

Kommentarer
Postat av: Annbe

Åh vad mycket snyggt du köpte på mässan! Varför är det bara mässor söderut?

2009-03-10 @ 15:14:21
Postat av: Anette

Åh en massa godsaker ser jag här på bilderna. Själv kunde jag inte besöka mässan denna gång, så jag är väldigt avis på er andra just nu. ;o)



Hoppas du för övrigt hade en bra helg!

Postat av: K a j s a j i . c o m

Vad för slags stämplar använder du? Jag har inte börjat med scrapbooking ännu (har precis beställt mitt första kit) men jag älskar dina alster, särskilt fjärilarna. Hur går du till väga för att få dom så fina?



/Kajsa, en nybörjare :)

2009-11-14 @ 12:31:34
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback