Två veckor till jul!!!

Himmel vad tiden går fort! Förra helgen var jag på en julmarknad och sålde keramik, kort och tändsticksaskar. Men var är snön??? Här är ju 8-10 plusgrader varenda dag och bara regn hela tiden...!

Jag har gjort några kort i alla fall:

100496-73

Det här kortet gjorde jag till veckans kortskissutmaning på Scrappiz. Det blev en härlig lyster i det tycker jag...

Sen har jag gjort en julklappsetikett på samma "tema":

100496-72


...samt ett kort som ska skickas till Amerika:

100496-74


Jag tänkte försöka baka papparkakor med Sander i morgon, det tror jag han tycker är kul. Han har bakat hos dagmamman tidigare i veckan och det uppskattade han. Det mesta av degen hamnade i magen och pepparkakorna som hann komma in i ugnen försvann också i ett nafs...


Nu ska jag till en kompis och pyssla lite...


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Wow! Så många otroligt fina kort! Du är min nya inspirationskälla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback