Taggad

Blivit taggad både av Kicki och Lambisoft. Jag ska dela med mig sex saker om mig själv och sedan tagga vidare...

Okej......

1. När jag tagit körkort körde jag inte bil på nästan 2 år pga. att jag inte hade någon. (Sen var prövotiden över...;-)
2. Jag hatar spindlar. Så fort jag ser en slår jag ihj'äl den. Och så undrar folk varför det regnar så mycket här nere på Västkusten...!
3. När jag var liten dansade jag hambo. Jag har gått buggkurs nu i höst och det blir nog samma till våren, och nästa höst funderar jag på att gå gammeldans...
4. Jag har jättedålig balans!
5. Jag har gått två gymnasieutbildningar (den ena klart, den andra nästan klart. Man får inte gå två så jag var tvungen att hoppa av för att kunna söka den andra.
6. Min favoritmat är tacos! Ett tag åt vi det varannan dag!

Puh!

Det är så många som har blivit taggade redan, men anta utmaningen om du känner för det!

Kramiz Anna/Heffaklumpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback