3 november 2006

Kortskiss

Blev så inspirerad av veckans kortskiss på Scrappiz att jag genast satte igång! Här är resultatet:

100496-62

Jag har på något sätt snöat in på den här färgskalan ljusblå/orange/beige/brun... som kontrast till alla röda och gröna julkort...



Blå hÄngel

När jag ändå var i farten gjorde jag klart mitt blåa kort som jag har tänkt på ett tag nu. Det ligger fler på "betänkning" som ska bli klara också...

Här är det blå kortet med motiv från hÄnglar & stÄngklars "Julijen":

100496-63

Kortet är ljusare i verkligheten... Japp, det var allahelgonahelgens alster. Jag har gjort lite tändsticksaskar och lite enklare kort till försäljning nästa vecka på julmarknaden i Stättared också...

Kommentarer
Postat av: Ann-Margrete

Jättefina kort och väldigt läcker färgsättning.....

2006-11-05 @ 19:35:04
Postat av: Emma

Vilka fina kort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback