Fler julklappar som är klara!

Jag har gjort klart det ena smyckeskrinet till Sanders kusiner. Det är gjort på en pappstomme från Panduro som jag målat och klätt med papper och sedan dekorerat. Jag har lagt på glitter på blommorna efter att jag tog kortet.

image248
Uppifrån

image249
Framifrån

image250
Från sidan


Jag har även altrat en chokladkaka som min barnmorska ska få:
image251


                                                                           ---::---

Psst! Ni har väl inte missat adventsutmaningarna på 
http://hanglar.blogg.se ???

                                                                           ---::---


Kramiz Anna/Heffaklumpen

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken ljuvlig ask!
Helt underbar!

Postat av: Carina

Asken är otroligt söt. Jag blir så imponerad när jag ser såna här saker!

2007-12-16 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback