Lite bilder från julmarknaden

Jag var på julmarknad förra helgen. Packade upp i ösregnet på lördagen och marknaden varade under fyra timmar på första advent. Försäljningen gick hyfsat med tanke på regnety och att det var en till julmarknad bara några km därifrån + på flera andra ställen i närheten. Vi var bara 5-6 utställare, mot ca 20 de andra åren så det var lite trist. Jag sålde keramik (det lilla jag har kvar-har inte hunnit göra något sedan jag började jobba), luffarslöjd, kort, tändsticksaskar mm.

image240

image241

Jag hade en liten stuga som egentligen är till för uthyrning/övernattning helt för mig själv så jag kunde bre ut mig regält. Förr om åren har vi varit tre i varje stuga, men nu var jag alltså ensam. Bilderna visar en del av mina grejer.

Knäck och små tändsticksaskar var det som gick mest. Sålde nästan ingen keramik, även om flera var intresserade av att beställa koppar mm. efter jul.

Kramiz Anna/Heffaklumpen

Kommentarer
Postat av: Hilajn

Vilken massa härliga och fina grejer du skapat.

Postat av: Berit

Heisan!
Her var det mange gode ideer til julemessa i år. Riktignok veldig lenge til - men tida går nå så fort ;) Masse annet flott finner jeg her også! Takk for at du deler ;)
Klem

2008-01-12 @ 10:00:07
URL: http://fo2scrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback