Vart tog helgen vägen???

Det bara blåste till så var det söndag kväll igen! Jag har ialla fall hunnit med lite pyssel i helgenoch det visar jag här:

Först en chokladkaka som min sambo fick på Alla hjärtans dag. Jag fick en bukett rosor och en kort till (ej handgjort...;-))
100496-96


Sen ett minialbum, gjort på Revolution-minialbumet. Hittade texten på Muhrens blogg, hoppas det är ok att låna... Detta ska jag ge min kompis som just fått sitt första barn...
100496-99

100496-101

100496-100



Sen har jag förstås gjort ett "Välkommen till världen"-kort, eller i det här fallet: Välkommen Lukas:
100496-98


...och en tag med en dikt av Siv Andersson på:
100496-97


Ja, det var det hela! Själv går jag och hoppas på att någon på förskolan är sjuk i morgon så jag får jobba! Det är ju sportlov nu...:-)

Kommentarer
Postat av: påhlsson

underbara kort , gillar idén med att dekorera en chokladkaka....mums...

Postat av: Linda Muhr

Så mycket fint du har gjort, jag hittade oxå texten någonstans minns ej var..
Söt litet humla på tagen, den har jag inte sett innan..

Linda

2007-02-19 @ 11:30:30
URL: http://www.muhrenssida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback