Dagen efter...

...cybercropen...

Jag har haft en trevlig helg med ett besök på mässan i Göteborg och lite (host) handlande, och så hann jag och min kompis Sara pyssla lite på cybercropen igår. Några av fynden jag gjorde i Göteborg är tex. ett foamstampalfabet, några stämplar, en stämpeldyna (Brilliance), lite brads, öljetter och 3-Dkuddar. Jag har bestämt mig för att investera i en Qk-binder och har även en Silent Setter i åtankke inför nästa mässa om en månad. Och nya penslar och några Qk-dies. Och...

Nåväl, här kommer några av mina bidrag på cybercropen:

100496-108

Här har jag använt mina nyinköpta clearstamps (jag förstår inte hur jag kunnat överleva utam dem innan, det lär bli fler swirlar...), motivstämpel från hÄnglar & stÄnglar och text okänd.


100496-110

Även här en stämpel från hÄnglar & stÄnglar, clearstamps och lite dekorationer ur gömmorna. Gillar dessa färger skarpt!



100496-109


Ett kort sedan förra veckan som jag glömt att lägga upp. Stämpel från hÄnglar & stÄnglar, nyinköpt Marisa-alfabet, clearstamps (såklart)... Hm, verkar som jag har raderat ett kort däre jag provat foamstampalfabetet. Jag fotograferar av det igen och lägger upp en annan dag.



Annars har jag fullt upp. Jobbar på en högstadieskola (i morgon ska de ha prov i NO!!!) och på fredag börjar jag mitt nya jobb på en förskola. Ser verkligen fram emot det! Det ska bli jättekul att vara med från början och bygga upp verksamheten! Men nu är det sovdags! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka fina kort du har gjort! Du är helt grym på att färglägga!

Lycka till med nya jobbet!

Postat av: Sandra L

Vilka härliga kort. Får nog spara lite pengar och köpa nya svirlar på nästa mässa. Vilak är det som säljer clearstamps?

2007-03-06 @ 20:34:48
URL: http://sandra.familjenlindh.se
Postat av: Petra/Paradise

Otroligt fina kort du gjort! *häpnar*
Gillade det första extra mycket! =)

Lycka till med det nya jobbet! Hoppas det gått bra denna veckan.
HA en trevlig helg!
/Petra

2007-03-10 @ 15:59:21
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback