Några till kort........

Blåbärskille

Ett par kort jag inte hunnit ladda upp innan. Stämplar från hÄnglar & stÄnglar. På det första kortet har jag stämplar blåbären, målat och klippt ut dem, och sedan satt dem i en krans. För er som har frågat tidigare så målar jag (nästan) uteslutande med Distress Ink.

100496-105


Sen blev det en till blåbärskille av bara farten...jag har fått så många fina band av mamma som jag var tvungen att prova!

100496-106


Till helgen ska jag på mässan i Göteborg med en kompis och på söndag kommer hon hit och så ska vi pyssla, det är ju CYBERCROP på Scrappiz i helgen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj vilka underbara kort! Älskar det du har gjort med blåbärskransen!! Supersnyggt!

Postat av: Northheroes

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2007-12-27 @ 19:57:17
URL: http://northheroes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback