DT kort

Idag landade det nya stämpelpaketet från hÄnglar & stÄnglar i brevlådorna runt om i landet hos de som betalat. Därmed är det fritt fram att ladda upp DT-korten, som förhoppningsvis ska ge lite (ytterligare) inspiration, stämplarna i sig ger ju väldigt mycket inspiration och denna gång har Marie verkligen överträffat sig själv! De är UNDERBARA!!!

image139

image140

image141

image142

image143


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I tisdags var jag och Anders på Mamma Mia på Scandinavium. Den var jättebra! Gå och titta om ni inte redan gjort det! Vi funderar på att se den igen...;-)

Ha det så bra!

Kramiz


Kommentarer
Postat av: Gunilla/Nilla

Fick dom nya stämplarna idag! Nu ska dom bara monteras.
Du har gjort kanonfina kort av dessa. Tack för inspirationen!!

Postat av: Åsa/asamia

Jättefina kort...gissa om jag var avis när ni fick dem med er hem från mässan ;0)
Men nu bor de hos mig med och imorrn ska här stämplas hela kvällen =0)

2007-05-31 @ 22:15:44
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Hjälp!!! Vilka helt fantastiskt underbara kort du har skapat.
Åh vad jag ångrar att jag inte beställde klubbkitet, hur kan man vara såååå korkad???

2007-06-01 @ 12:13:25
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Johanna / johannisgirl

Superfina kort som alltid. Jag tänkte fårga om det går bra att man liftar. Brukar ju inte vara några problem, men jag vill allafall fråga.

2007-07-01 @ 15:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback