Några födelsedagskort...

Här kommer ett födelsedagskort till min bror som fyller år idag och som befinner sig på semester i Kina:

image197



Jag har också en kompis som är född på samma dag. Här är hennes kort:

image198


Jag har också gjort några tändsticksaskar och lite julkort inför julmarknaden. Här kommer askarna:

image199


Idag var jag på Inkywings mässa i Partille och köpte lite papper och annat smått & gott. Ska försöka pyssla lite nu under helgen. Jag har varit förkyld men det börjar släppa nu...

Kramiz Anna/Heffaklumpen


Kommentarer
Postat av: Ann-Margrete

Stort Grattis till båda dom som fyller idag!
Fina kort och snyggt målat!

2007-10-06 @ 18:16:52
Postat av: annika

Jag brukar titta i din blogg och tycker att du gör så helt underbara kort. Ha det bra.

2007-10-08 @ 08:31:58
Postat av: Jorunn

Nydelige fødselsdagskort!!
Kjempegod idè å pynt fyrstikkesker, den idèen må jeg bare låne!
Flott fargelagt!

Postat av: SannaF

Underbart fina kort!!!!
Du är så mega duktig!
Hoppas du känner dig bättre!
Kram från SannaF

2007-10-10 @ 08:53:53
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Ilyasalise

Really enjoy your website. Thank You.

2010-05-05 @ 12:51:14
URL: http://ilyasalise.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback