Julklappstips!

Tepåse

Här kommer ett julklappstips från mig! Köp lösviktste och dekorera påsen! Superenkelt!

Gör så här:
Mät ut storleken på påsen och klipp ut ett papper som är några millimeter mindre. Min påse är för 100 gram te och pappret är ca 6,6x15 cm. Dekorera pappret med stämplar, band, garn, chalk, charms och vad du nu hittar på. Sätt glue dots i hörnen och limma resten av pappret, det går lättast att sätta fast om du häller ut teet först så påsen är tom. Här visar jag en påse som är lite enklare dekorerad och en med mycket olika dekorationer på.




Jag stämplade en tag på krympplast och skrev teets namn, sedan värmde jag med embossingpistolen:




Världens sötaste tomte kommer här:


(Jo, jag vet att hon har olika sockar på sig...;-)


Lycka till!!!

Kramiz Anna/Heffaklumpen

Kommentarer
Postat av: Ann-Margrete

Sötskruttan med olika strumpor (!) hon är t.o.m. sötare än hÄnglarna och ändå är dom så söta!!!!

2008-12-15 @ 16:06:45
Postat av: saraf

Åh vilken bra idé. Jag skall ut på sta´n o köpa te redan idag.

2008-12-17 @ 10:31:52
Postat av: Number nine on Melon Lane

Vilka fina tepåsar!

Postat av: Anneli/Cropkakan

Hej!



Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?

Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!

Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?

Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....



http://stampelbodens.blogg.se



Kramar från Bloggjägaren Anneli

2008-12-20 @ 07:55:17
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback