Nytt DT-uppdrag

Jag fick ett mail strax innan helgen med en förfrågan om att ingå i www.formahantverk.se nya designteam och jag har varit superglad hela helgen!! De har jättefina papper och en egen stämpelkollektion som skiljer sig från hÄnglarna, vilket känns mycket positivt för mig så jag kan variera mina kort och alster och förhoppningsvis utvecklas i mitt skapande. Nu väntar jag på mitt första DT-paket som förhoppningsvis dyker upp i morgon! Jag kommer att fortsätta som hÄnglar-DT också, detta är ett perfekt sätt att utveckla mitt skapande och som känns bra för mig!

Kramiz Anna/Heffaklumpen

Kommentarer
Postat av: sara

stort grattis anna!

2008-12-03 @ 20:03:11
Postat av: ANNAANNA

Vad skoj å grattis. Jo, Formas stämplar och HÄnglarna är ganska olika i utformning. En av mina absoluta favoritstämplar är en från Forma, en fågelklock som flyger.



Jag önskar dej massor av lycka till med ditt nya uppdrag och hoppas du får goa utmaningar därigenom.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback