Gäst-DT åt Inkido!!!

Nu är det officiellt, jag är en av de utvalda i Inkidos DT-gäng!!! Jag har vetat om det sedan innan jul men inte fått säga något, bara gått och väntat och längtat... Så på scrapmässan i Göteborg träffade jag Petra, Camilla och Lise-Lott och fick med mig ett fullproppat DT-paket hem. Sedan dess har jag funderat, värkt, testat och ratat vissa grejer som jag helt enkelt inte blivit nöjd med...

Jag har skrivit mer utförligt vad jag har använt för material i
Inkidobloggen;-)

Här kommer omgång ett, de BRUNA alstren: Först ett grattiskort...




En tändstickask:




Och en tag:




Jag har en ny favoritstämpel  - Fjärilen, vilken jag använt flitigt;-) Allt material kommer från Inkido.

På torsdag kommer nästa inlägg på Inkidobloggen med nya alster att kika på! Vi ses då!


Kramiz Anna/Heffaklumpen

Kommentarer
Postat av: Mill@n

Supersnygga saker du skapat!! Du har lyckats superbra med kompositionerna (som alltid). Stort Grattis till DT uppdraget!

Postat av: ScräpEmma

Helt underbara alster!!! Och grattis till DT-platsen :D

Ha en fortsatt Glad påsk!!

2009-04-10 @ 15:29:26
URL: http://scrapemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback